Laatste blog in NL - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Steffie Jansen - WaarBenJij.nu Laatste blog in NL - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Steffie Jansen - WaarBenJij.nu

Laatste blog in NL

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Steffie

02 Maart 2010 | Nederland, Utrecht

Nu is het bijna zover.. Over 10 minuutjes komt Pam en dan rond 4u vertrekken we richting Schiphol. Hoewel ik 2 maanden geleden ontzettend liep te stressen en zenuwachtig liep te zijn, ben ik dat nu helemaal niet. En nee, dat ligt niet aan een goede voorbereiding, want de helft van mn spullen moet nog steeds in mn backpack geduwd worden :P
Ik denk dat het aan de reis zelf ligt :) 2 dagen geleden is mn vrijwilligerswerkproject gewijzigd, dus jullie kunnen de helft van wat je in mn vorige blog hebt gelezen weer vergeten :P Nee dat is niet helemaal waar: ik ga nog steeds naar Phuket, maar niet direct. Ik blijf nu tot de 19e maart in Krabi en dan pas vertrek ik richting Phuket. Ik kreeg deze keuze omdat de vader van één van de andere vrijwilligers uit Phuket is overleden en hij naar huis gaat. Aangezien de 3e vrijwilliger heeft besloten naar Krabi te gaan zou ik anders tot de 19e alleen zijn in Phuket. Het lijkt me leuker om met meer vrijwilligers aan het werk te zijn, dus ik blijf dan ook maar in Krabi (welke plek overigens net zo mooi zo niet mooier is dan Phuket ;)). Maargoed, om maar even een voorbeeld te hebben gegeven; ik heb echt totaal geen controle over wat er in Thailand en in Australië gaat gebeuren...dus waar zou ik zenuwachtig voor kunnen zijn!

Ik heb er onwijs zin, en wilde via dit blog ook nog even laten dat ik t ontzettend gaaf vind dat ik allemaal cadeautjes en kaartjes van jullie heb gekregen, en jullie steun uiteraard ;)

Ik zal voor jullie m'n best doen om dit blog zoveel mogelijk bij te houden! (Verwacht geen dagelijkse update :P Is dat wel het geval, dan kan je ervan uitgaan dat ik me verveel en het niet naar mn zin heb.)
Geen bericht is dus goed bericht...voor mij! ;)

See ya in THAILAND! liefs

  • 02 Maart 2010 - 14:42

    Erik:

    Hey meis!

    Na het leuke afscheidsavondje afgelopen zaterdag (met een wel jammere afloop), ga je gewoon lekker dat vliegtuig in! :) *JALOERS!* Beter dat je er in ieder geval stressloos ingaat. Just go with the flow, en laat 't allemaal gebeuren. Das de beste manier (vond ikzelf met mijn reizen naar Japan en Thailand). Zolang je maar niet vergeet ons lekker te maken met verhalen en foto's ;)

    Enjoy!

    Erik

  • 02 Maart 2010 - 15:47

    Seb:

    :) daar gaat ze dan! Veel plezier stef! X

  • 02 Maart 2010 - 16:35

    Maatje Mies:

    Steffie Jansen, waar ben jij nu?:P

  • 02 Maart 2010 - 21:14

    Amber:

    Steffie hangt nu in de lucht..!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Utrecht

Thailand part 1

Recente Reisverslagen:

15 Juli 2010

I'm on the road, the road to home

06 Juli 2010

Countdown..!

21 Juni 2010

Enjoying Australia!

25 Mei 2010

Culture-shock, big time

13 Mei 2010

Down Under! not ^^
Steffie

(L) Idaho

Actief sinds 16 Feb. 2010
Verslag gelezen: 593
Totaal aantal bezoekers 30643

Voorgaande reizen:

13 Januari 2015 - 29 Maart 2015

Indonesie & Vietnam

30 Oktober 2014 - 05 December 2014

Tanzania

07 Januari 2012 - 08 Februari 2012

Suriname

02 Maart 2010 - 17 Juli 2010

Thailand part 1

Landen bezocht: