Witte stranden, yogalessen en massages - Reisverslag uit Krabi, Thailand van Steffie Jansen - WaarBenJij.nu Witte stranden, yogalessen en massages - Reisverslag uit Krabi, Thailand van Steffie Jansen - WaarBenJij.nu

Witte stranden, yogalessen en massages

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Steffie

05 Maart 2010 | Thailand, Krabi

Hoi allemaal!
Bedankt voor jullie leuke berichtjes :D (ik ben in krabi.nu maatje mich ;))
Ik ben hier pas 2 dagen maar het voelt alsof ik al veel langer weg ben! Misschien omdat er al zoveel dingen gebeuren in die paar dagen. Donderdag kwam ik aan in Bangkok en sliep daar in een airconditioned room (godzijdank, 40 C is echt echt...40 C, het is HEET) en heb daar wat rondgelopen op het schattige markje voor het hotel en heb de rest van de avond wat engelseles-ideeen opgedaan en gekletst: 'so you left you pincard at home, there was a suicideterrorist-look-a-like on your airplane and you luggage is still in londen?' 'eh, yea..' nice, those english guys
De reis hierheen verliep dus niet helemaal zonder problemen, maar ondertussen heb ik mn backpack weer dus ik kan mn tanden weer poetsen :D

anyway, het gasthuis waar ik slaap is erg leuk en lekker ruim. Het uitzicht is echt geweldig en het is ook heel gezellig met mn roommate Kristine. Gister zijn we naar het strand geweest in Ao Nang en hebben daar een heerlijk massage gekregen aan het eind vd dag (de massages zijn hier ong. 6 euro voor 1 uur, heavveen (A))) Morgen gaan we bbqen met wat andere vrijwilligers van het Conservation-project (duiken) op het strand en volgende week ga ik denk ik mn eerste yoga les volgen XD mn roommate doet t af en toe en het blijkt hier heel leuk (en onmogelijk) te zijn, dus ik ben benieuwd.

Ik kan nog heel veel meer vertellen maar hou het even kort omdat ik nog geen foto's kan plaatsen, maar volgende keer zal ik jullie wat meer vertellen en laten zien.

Verder wilde ik nog zeggen dat ik iedereen wel heel erg mis.. het is best moeilijk soms met het hete weer en alle nieuwe indrukken om mn weg te vinden en bovendien kan ik bijna niet slapen door de hitte, maar ik denk dat ik er wel doorheen ga komen.. ik moet wel ;) maar ik verlang best wel naar de winter van australie haha :P

Hou me op de hoogte aub van jullie leven en hoop jullie snel te spreken!
Volgende keer heb ik ook iets meer tijd om mailtjes te sturen!
liefs

ps: weet je voorlopig even genoeg lidewij? :P

  • 05 Maart 2010 - 15:16

    Bro:

    :) 40 graden is idd wel een beetje teveel van het goede! Naar verluidt gaat er hier dit weekedn 5 a 10 cm sneeuw vallen... Dacht ik net dat de winter voorbij was, maar nee dus! Bizar die verschillen in temperatuur op die o zo kleine aardbol....

    Voor 6 euro per uur kun je je wel de hele dag laten masseren! Joran al gespot? Hij was op tv deze week met gouden-kooi-Jaap.

    Have fun, we denken aan je!

  • 05 Maart 2010 - 17:38

    Martine:

    Hee lieverd,
    klinkt super! We zijn stiekem best jaloers hier.. Net bij de appie boodschappen gedaan in Tuindorp, deze keer moesten we zelf zorgen voor de witte wijn.
    Dikke kus, Tine

  • 05 Maart 2010 - 22:46

    Joyce:

    Markt, trand, BBQ, massage: en ik maar denken, dat je die eerste maand vooral heel hard zou moeten werken! Jammer van die hoge nachttemp; maar ja, ons weer is ook niet alles!
    Kusss,
    Joyce.

  • 06 Maart 2010 - 11:17

    John:

    Hoi Stef,
    Klinkt als overdag veel schaduw opzoeken en de inheemse drankjes nader verkennen (altijd dubbele porties om met zekerheid je favoriete drankje(s) te bevestigen...).
    Gisterenavond een optreden met De Buren op het Boni gehad. Had je zeker leuk gevonden, Cryin' at the discoteque, de glimlach van een kind.. allemaal emotionele liederen. M.a.w., ondanks de herrie is het toch stil in huis. En de serie Lost afkijken helpt daar ook niet echt bij.... Tot bels!
    Liefs, Jj.

  • 06 Maart 2010 - 19:17

    Christel:

    Heey kippie,

    bagage weg? Shittie..., maarr gelukkig kun jij dat prima handelen! Hier ist heerlijk weer! Koud, maar super lekker zonnetje! Uitwaaien op het strand weer zeg maar... helaas geen vriendinnen... haha grapje! Ik ben super blij dat het je bevalt en je lekker kunt chillen tot nu toe! Liefsss, je voor altijd scharrel

  • 07 Maart 2010 - 14:37

    Amb:

    Avonturier!

    Echt ziek die mooie foto's! En zo te zien heb je ook al een maatje gevonden daar. Ziet er super gezellig uit! Niet te veel misbruik maken van die arme masseurs he?=P En succes met de nachten... Geniet er van schattie, dikke kus

  • 07 Maart 2010 - 15:15

    Jeroen:

    :) Mooie foto's! Zullen we ruilen?

  • 07 Maart 2010 - 22:20

    Lidewij:

    Hee Stef,

    Het ging goed, totdat ik je verhaaltje las, en nou mis ik je toch wel heel erg :( Maarja, pech gehad. Ik ben mijn reis aan het samenstellen, en als ik jouw foto's zie wil ik ook wel zon, zee strand. Kunnen we dat niet gewoon naar Tibet verhuizen? En dat is dus mijn grootste angst bij vliegen, dat mijn bagage niet meekomt. Maar gelukkig had ik jou geld gegeven. Is dat al op? :P Het is zooo koud hier. En toen moest ik gister 3 uur op het grindterras serveren. Sta je daar 3 uur achtereen: "wat wilt u drinken?", horrible. Ik dacht dat martelen verboden was. En als je bestek voor mensen pakte bevroor je eraan vast. Waarom eten mensen buiten bij 5 graden? Dan ga je toch ook niet in je tuin zitten? Okee genoeg geklaagd. Sorry voor het klagen maar Noha neemt niet op, dus nu ben jij de lul. Kus

  • 08 Maart 2010 - 06:07

    Jeroen:

    Het sneeuwt.... :s

  • 08 Maart 2010 - 16:16

    Amber:

    Avonturier!

    Je raadt het nooit: deed vanmorgen m'n gordijnen open en zag een hele witte wereld vol met S-N-E-E-U-W.
    ...En ik dacht natuurlijk gelijk aan al m'n vriendinnetjes die over de hele wereld aan het reizen zijn, waarvan bepaalde mensen klagen over 40 graden hitte... Hihi;) Tot zover dit korte berichtje =P
    Hier alles prima, woensdag staat date nummer 3 op het programma!
    Ben benieuwd naar je volgende verhalen..
    Een dikke kus van het 'thuisfront' en have fun honey! xxxx

  • 09 Maart 2010 - 12:29

    John:

    Mooie fotoos en omgeving! Hier loop ik enkel te vernikkelen van de kou...
    Liefs, Jj.

  • 09 Maart 2010 - 13:25

    Jeroen:

    Als jij nou een graad of 10 deze kant op stuurt.... Dan heb jij een meer leefbare temperatuur, en vriezen wij hier niet vast aan de stoeptegels! Vandaag schijnt de zon vrij vriendelijk, het waait wel nog behoorlijk, waardoor het toch nog koud is. De sneeuw was gelukkig maar tijdelijk. Hoewel Amber zo te zien toch wel blij was Sneeuw te zien!
    x Jeroen

  • 10 Maart 2010 - 13:42

    Avonturier:

    Lidewij: Arm kind, leg me dn toch s uit waarom je zelf ook alweer zo graag weer bij rhijnauwen wilde werken? en ja ach, weetje, we zijn eigenlijk nooit tevreden; is het koud dan is het te koud, is het warm dan is het te warm. Ik zal je een uitgebreid betoog geven thuis van wat ik nou erger vind, op dit moment zegt mijn gevoel...GEEF ME SNEEUW!
    Ik ben benieuwd naar al je plannen voor je reis! als je je verveelt stuur me dan maar even een mailje met alle ideeen ;)
    (en als je nog ideeen hebt voor mij mag dat natuurlijk ook)

    Amber: date 3, yess!! ga jij me s even gauw mailen hoe date 2 was..! ben erg benieuwd!
    Ik ga zo weer even een blog schrijven, hoop dat je weer verder kan smullen!:P
    btw, ik maak helemaal geen misbruik van die arme masseurs! :p ze trekken je hier overal bijna naar binnen, serieus.

    bro: Ruilen vind ik niet zo´n plan, maar aangezien ik gister zowaar Joran tegen het lijf liep vind ik het prima als je belsuit hierheen te komen zodat we gezellig wat met zn 3en kunnen gaan drinken. Ik denk da je de kinderen in daycare allemaal heel schattig zult vinden ;)
    sorry voor je dat er nou toch sneeuw is gevallen, misschien kan je wat naar oostenrijk sturen?daar blijken ze te weinig te hebben.
    De 10 graden zijn naar je onderweg. pff volgende maand is het hier de heetste maand van het jaar en wordt het NOG heter..
    btw; met het plaatsen van berichtjes hier kom je niet uit onder het sturen van mailtjes he:P

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Krabi

Thailand part 1

Recente Reisverslagen:

15 Juli 2010

I'm on the road, the road to home

06 Juli 2010

Countdown..!

21 Juni 2010

Enjoying Australia!

25 Mei 2010

Culture-shock, big time

13 Mei 2010

Down Under! not ^^
Steffie

(L) Idaho

Actief sinds 16 Feb. 2010
Verslag gelezen: 161
Totaal aantal bezoekers 30635

Voorgaande reizen:

13 Januari 2015 - 29 Maart 2015

Indonesie & Vietnam

30 Oktober 2014 - 05 December 2014

Tanzania

07 Januari 2012 - 08 Februari 2012

Suriname

02 Maart 2010 - 17 Juli 2010

Thailand part 1

Landen bezocht: