Verzopen - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Steffie Jansen - WaarBenJij.nu Verzopen - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Steffie Jansen - WaarBenJij.nu

Verzopen

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Steffie

16 April 2010 | Thailand, Chiang Mai

Hee iedereen,
even een kort berichtje om jullie te laten weten dat ik nog leef ;) Ik ben even een tijdje van de wereld geweest, maar soms is het ook zo moeilijk om jullie alles te vertellen wat ik hier mee maak. Heb heel veel leuke dagen gehad, en soms ook wat mindere, maar iig gaat hier nog alles goed!

Ik zit nu in Chiang mai en over 10 minuten vertrek ik op een trekking voor 2 dagen.

Mijn mobiel is verdronken en officieel overleden, dus probeer me voorlopig even niet te smsen/bellen! Er is een kans dat mn simkaart het nog wel doet, maar aangezien het hier nu nieuw-jaars feest is zijn alle winkels gesloten en kan ik geen nieuwe tel kopen ;) I'll let you know wanneer ie t weer doet.

overmorgen zal ik weer een lang blog schrijven met alle avonturen..
Ik mis jullie..!

  • 16 April 2010 - 06:02

    Nerdie:

    Aaaah je bent ook echt een aap/ elmo/ oliebol he! Heb ik net gisteren je nummer aan Noha gegeven en je wel 1000 smsjes gestuurd (oke, dat is overdreven... maar k heb je er wel 4 ofzo gestuurd). Grrr, oke... ik heb je al gemaild en ik stuur nog wel de nieuwe ontwikkelingen per mail (aangezien je je smsjes ws nooit te lezen krijgt...).

    Heuwl veuwl plezier met die trip (ook al lees je dit ws. erna).

    Liefde!

  • 16 April 2010 - 06:51

    Jeroen:

    Gelukkig nieuw jaar dan maar! Veel plezier Stef!
    X

  • 16 April 2010 - 07:27

    Tahne:

    Hey meis,

    Ik zal je dan maar niet proberen te bellen vandaag:P
    We zijn uiteindelijk niet naar dat eiland gegaan. Was allemaal toch niet zo handig.

    Hoe is alles in Chang Mai?
    veel plezier op je trektocht!!

    Liefssss

  • 16 April 2010 - 10:19

    Yolanda Franke:

    Hallo Steffie,

    Wat leuk, Chang Mai. Ben ik ook geweest. Vond het een gezellige en leuke stad. Veel plezier met je trekking. Ik lees wel hoe het is geweest.

    Lots of fun.

    Yolanda

  • 16 April 2010 - 19:23

    Lidewij:

    Hee!

    Niet handig. Echt niet. Maar leuk een trekking, ik wist niet dat je die zou maken, of is het last minute geregeld? Ik ga in Nepal ook een trekking maken van 6 dagen in het Anapurnagebergte. Mijn plannen voor Nepal zijn al bijna rond! Ik kijk er naar uit. Nou India en Mongolië nog...Ik mis je!!!!

  • 17 April 2010 - 11:56

    John:

    Hoi Stef,
    Gelukkig nieuwjaar (denk ik). Altijd leuk om het nieuwe jaar ook met een nieuw mobieltje te beginnen. En gefeliciteerd met je eerste boete voor te hard rijden, we hebben um net binnen. Toch knap hoe je op twee plaatsen tegelijk kan zijn... ;-)
    En schiet nou eens op met dat mobieltje!
    Liefs,
    Jj.

  • 17 April 2010 - 19:26

    Joyce:

    Ben je een maand aan zee geweest, verzuip je je mobiel in het binnenland, toch knap!! Leuk dat de trekking is gelukt. We zijn benieuwd naar je verhalen.
    En natuurlijk naar de volgende bestemming.

  • 19 April 2010 - 14:33

    Bro:

    Bangkok, 19 april. Militairen voorzien van automatische wapens patrouilleren sinds vannacht in het zakendistrict van Bangkok. Daardoor is de vrees voor het uitbreken van nieuwe gewelddadigheden toegenomen.

    Een nieuwe demonstratie van de ‘rode shirts’, ditmaal in de zakenwijk, werd geblokkeerd. Demonstranten van deze in rode hemden gehulde oppositiebeweging eisen sinds vijf weken het aftreden van de regering-Abhisit. Vorige week zaterdag vielen 24 doden en 800 gewonden bij botsingen tussen leger en demonstranten. Vanochtend liet ook de verdreven oud- premier Thaksin, via Reuters, weten dat snelle verkiezingen de enige uitweg zijn uit de huidige impasse.

    Het leger heeft al aangekondigd een mogelijke demonstratie morgen van roodhemden in het zakendistrict desnoods met geweld te zullen voorkomen. Vanochtend stonden tientallen betogers in een aangrenzende wijk van Bangkok klaar met scherpe stokken en bakstenen, om zich tegen een eventuele ontruiming door het leger te verzetten. Maar daarvoor leken nog geen plannen te bestaan.

    Sinds gisteren hebben ook de betogers van de zogeheten ‘gele shirts’ zich weer gemeld, wat de spanning verder opvoert. Zij steunen de huidige regering en legden bij een eerder protest (vorig jaar) het vliegveld van Bangkok plat. Tijdens een bijeenkomst van naar schatting 2.000 aanhangers hebben zij aangekondigd de straat op te gaan als de regering verzuimt het ‘rode shirt’-protest binnen een week te beëindigen.

    De gele shirts vinden dat premier Abhisit niet hard genoeg optreedt en de monarchie niet voldoende beschermt. Een van de leiders riep aanhangers op zich voor te bereiden om „weer op straat te slapen” voor „de grootste betoging ooit”. Gevreesd wordt dat gele en rode shirts met elkaar op de vuist gaan, zoals eerder gebeurde, met doden tot gevolg.

    Vandaag sprak de regering met zakelijke organisaties over de economische schade die de aanhoudende demonstraties in het commercieel hart van Bangkok veroorzaakt. De Kamer van Koophandel heeft becijferd dat de schade op korte termijn tot 70 miljard baht (1,6 miljard euro) kan oplopen.

  • 20 April 2010 - 16:46

    Bro:

    Foto's van Lisa en Tahne vind ik niet vervelend, maar waar zijn de foto's van jou Stef?! ;)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Chiang Mai

Thailand part 1

Recente Reisverslagen:

15 Juli 2010

I'm on the road, the road to home

06 Juli 2010

Countdown..!

21 Juni 2010

Enjoying Australia!

25 Mei 2010

Culture-shock, big time

13 Mei 2010

Down Under! not ^^
Steffie

(L) Idaho

Actief sinds 16 Feb. 2010
Verslag gelezen: 155
Totaal aantal bezoekers 30639

Voorgaande reizen:

13 Januari 2015 - 29 Maart 2015

Indonesie & Vietnam

30 Oktober 2014 - 05 December 2014

Tanzania

07 Januari 2012 - 08 Februari 2012

Suriname

02 Maart 2010 - 17 Juli 2010

Thailand part 1

Landen bezocht: